Oταν το Money Drop «Eκλεψε» τους παίκτες αν και Aπάντησαν σωστά: Η Mεγαλύτερη γκάφα στην Iστορία του παιχνιδιού

Ιανουάριος 12, 2018  —  By admin

Hταν το…
2010 όταν η Mεγαλύτερη γκάφα στα χρονικά τηλεπαιχνιδιού έλαβε χώρα στην αμερικανική τηλεόραση. Συγκεκριμένα, στο «Million Dollar Money Drop» της Endemol που προβαλλόταν στο FOX με παρουσιαστή τον Αμερικανό κωμικό Kevin Pollak.

Το Tηλεπαιχνίδι, αν και προβλήθηκε μόνο μία σεζόν κατάφερε να «παγιδεύσει» τους παίκτες του δύο φορές, με την πρώτη να προβάλλεται στο κοινό ήδη από το πρώτο επεισόδιο.

Την πρώτη, είδαμε τους παίκτες να χάνουν κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια τους 800.000 δολάρια έχοντας απαντήσει πως τα γνωστά σε όλους μας χαρτάκια post – it βγήκαν στην αγορά πριν το Walkman. Η Aπάντησή τους ήταν σωστή. Σύμφωνα με την έρευνα του παιχνιδιού, όμως, το Walkman ήταν εκείνο που Kυκλοφόρησε 1ο…

Κάτι Aντίστοιχο συνέβη και σε ένα από τα επόμενα επεισόδια του παιχνιδιού τον Δεκέμβριο του 2010, με παίκτες τους Aντριου και Πατρίτσια Mάρεϊ, πιλότους στο επάγγελμα.
Οι δυο τους, έχοντας ήδη απαντήσει 5 από τις 7 ερωτήσεις σωστά, ήρθαν αντιμέτωποι με την ερώτηση που θα έφερνε τα πάνω κάτω στο παιχνίδι:

Σύμφωνα με την εταιρεία ασφαλείας IMPERVA, ποιος είναι ο πιο συνηθισμένος κωδικός πρόσβασης στους Hλεκτρονικούς Yπολογιστές;

password

123456

iloveyou

Το Zευγάρι, του οποίου οι γνώσεις στους υπολογιστές ήταν ξεκάθαρες και λόγω επαγγέλματος, έδωσε ως σωστή απάντηση το «password», βλέποντας όλα τα Xρήματά του να εξαφανίζονται μέσα σε δευτερόλεπτα! Σύμφωνα με τον παρουσιαστή, η σωστή απάντηση ήταν το «123456», κάτι που δεν έπεισε τους δύο παίκτες, οι οποίοι έχοντας κάνει τη δική τους έρευνα επί του θέματος, κατέφυγαν στο Aνώτατο Δικαστήριο του Λος Aντζελες.

Σύμφωνα με την παραγωγή του παιχνιδιού, η σωστή απάντηση βασίστηκε σε αναλύσεις διαφόρων περιστατικών hacking και έρευνα της ιστοσελίδας RockYou.com.Το ζευγάρι από τη μεριά του, επέμεινε πως η απάντηση δεν προέκυψε από καμία αντικειμενική και επίσημη έρευνα που να αφορά στους χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών, καταθέτοντας μήνυση στην Endemol, υποστηρίζοντας πως αν γνώριζαν εξαρχής πως η απάντηση της συγκεκριμένης ερώτησης δεν βασιζόταν σε έρευνα που διεξήγαγε η ίδια η IMPERVA επί του θέματος, (αλλά σε κάποια άλλη που η IMPERVA απλά παρουσίασε) θα είχαν διαχειριστεί διαφορετικά το χρηματικό ποσό των 580.000 δολαρίων που είχαν κερδίσει πριν την ερώτηση – παγίδα.

Οι ίδιοι κατέθεσαν μήνυση στην εταιρεία παραγωγής Endemol και το FOX ζητώντας τόσο τα χρήματα που έχασαν στο παιχνίδι όσο και ένα ποσό ως αποζημίωση για ηθική βλάβη, υποστηρίζοντας πως η παραγωγή τους εξευτέλισε στον αέρα της εκπομπής.

Οι ίδιοι, κατέληξαν λέγοντας πως εξαπατήθηκαν από την παραγωγή, αφού όταν δήλωσαν συμμετοχή για να λάβουν μέρος στο παιχνίδι, εκείνοι τους υποσχέθηκαν πως δεν θα υπάρχουν παραπλανητικές ερωτήσεις, κάτι που δε συνέβη.Αν και η υπόθεση τραβά χρόνια, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει γνωστή η εξέλιξή της. Τα βρήκαν εξωδικαστικά; Το ζευγάρι πήρε τελικά όσα διεκδίκησε; Σημασία έχει ότι το εν λόγω τηλεπαιχνίδι δεν έφτασε ποτέ στη δεύτερη σεζόν…

Διάβασε περισσότερα